Sponzorovaný příspěvek
Sponzorovaný příspěvek je obsah, který je vytvořen nebo zaplacen inzerentem, aby byl publikován na platformách jako Instagram, Facebook, TikTok nebo jiných sociálních sítích. Tento obsah může mít podobu článků, videí nebo obrázků, které jsou cíleny na konkrétní skupiny uživatelů, a to na základě jejich zájmů, chování nebo demografických údajů.
Sponzorované příspěvky mohou být finančně ohodnoceny buď na základě jednorázové odměny nebo také například procentuálně úměrně podle jeho dosahů.
sTrendem z praxe:
Sponzorované příspěvky jsou skvělým způsobem monetizace svého profilu, který vám jakožto tvůrci může zůročit vaši dlouhodobou práci.
Pokud tedy máte vybudovaný profil alespoň s několika tisíci sledujícími, je na místě začít brát možnost sponzorovaných příspěvků v potaz.
Sponzorovaným příspěvkům totiž můžete jít naproti například tak, že sami zkusíte oslovit společnost s nabídkou propagace jejich produktu. Z takové nevinné zprávy se následně klidně může vyvinout dlouhodobá spolupráce.